Tankarna bara snurrar!

2010-02-01 @ 04:15:09

Här sitter jag mitt i natten och kan inte sova fast jag är trött
Men innan jag går och lägger mig vill jag bara lätta lite på hjärtat
Jag sitter och tänker på mitt liv ... Samuel sa något i dag som fick mig och tänka till

Att jag borde göra något med mina dagar
Jag kan inte bara sitta och dega bort dom utan jag måste vara aktiv
Även om det bara är saker hemma så måste jag vara aktiv

Jag har bestämt mig att denna veckan blir det jobb, börja rensa rummet och spel på onsdag
Det kmr bli en Samuelfri helg men jag ska överleva, jobbet håller mig upptagen
Ska se om man kan få lite tid med syrran på fredag då hon fyller år

I morgon får dagen gå åt till att köpa present till syrran, ta ut pengar till festen och jobba
Dagar då jag ej gör något MÅSTE jag börja rena på mitt rum
Jag kan inte ha alla dessa saker

Måste även fundera ut om jag ska sälja min säng till syrran så hon kan ha den i Löberöd
Men då måste jag ta in min andra säng vilket innebär ev ommöblering eftersom den andra sängen är 160 cm
Men det löser vi

Som de säger på Andra Avenyn - Glöm bort dina bekymmer, Imorgon kommer nya

Nu ska jag och mina tankar gå och lägga oss
Sängen kallar
Ett inlägg om kalaset i lördags kommer snart :) Ska bara få tummarna loss :P

God natt <3

 


The Three Tings I Need In My Life
Love, Friends And Family <3

© Jessica Berggren

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback