Studera.nu

2010-02-01 @ 23:04:41

Sitter här och funderar över utbildningar
Kollar runt på studera.nu och på de olika filmer de har om exempelvis högskoleprov och utbildningar
Jag vill plugga något ... för jag vill verkligen inte jobba på McDonalds i hela mitt liv, NOWAY!
Jag vill så klart jobba men även studera
Vilket är bäst om jag nu vill flytta hemifrån så fort som möjligt … jag kan alltid hitta ett studentboende ju
Men det kmr jag till i senare filmer

Känner mig helt allvarlig och vuxen som vill gå utbildningar … men det är nog för jag saknar att ha något och göra, men även att ha ett ansvar och vara vuxen
Något som ger mig något … det verkar ta 100 år och få jobb och tappar mer och mer lusten till att söka ett pga bland annat lågkonjunturen
Får skylla mig själv när det kommer till jobb

Vill så gärna studera media
Jag ska kolla upp det området och sen se vad som finns där … och jag SKA även till vägledningsentrum och prata med dom
Jag MÅSTE ha en förändrig i mitt liv … nu jävlar ska här ske saker :)

Mitt rum ska fixas, jobb ska letas och utbildningar ska sökas till och framförallt fixa bostad :D

Vad vuxen jag känner mig :D Gud vad glad jag blev nu :D

Wiie :D

Som jag sa innan, kommer ett inlägg om lördag snart med :P
Tummen har inte kommit loss än hehe :D
Kanske uppdaterar mer om annat skit senare ;)

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback