Skånekort :P

2010-02-08 @ 15:14:40
Jag har bestämt mig att, sedan jag fick min böter, så ska jag ha ett Skånekort som varar i 30 dagar
Jag vill ha det då jag jobbar en del, är på spel fyra gånger i månaden och är en del i Eslöv
Jag vill även kunna åka mer till Malmö och till Dalby
Kan inte vara hos Emma ofta för det kostar mer nu när jag är vuxen
Jag kan inte åka till Malmö för det är dyrare
Nu fattar principen, så därför skaffar jag detta med 6 zoner då det är inom där jag åker mest,
eller vill åka och har vänner/släktingar inom
Ska ha ett med 14 zoner som gäller i hela Skåne när jag får heltidsjobb då det är bra
Det bästa är att du åker OBEGRÄNSAT i 30 dagar :D
Men iaf, här är piserna



Hoppas ni ser, ananrs är det 6 zoner 690:- och 14 zoner 1060:-
Värt om man nu vill ut ofta och hitta på saker :)
Kostar ju lika mycket med en bil så, bra om man inte har körkort som jag INTE har :P

Här är zonerna jag brukar åka till & inom/vill åka till mera till & inom


Det är:
Malmö 5 zoner
Staffanstorp 2 zoner
Dalby 3 zoner
Harlösa 5 zoner
Löberöd 6 zoner
Kävlinge 3 zoner
Löddeköpinge 4 zoner
Svalöv 4 zoner
Eslöv 4 zoner
Kungshult 5 zoner

Tror att det var alla ^^
Ha det så bra alla, jobbet kallar see ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback