Shopping! <3<3<3<3<3

2010-02-17 @ 23:02:30
Jag sitter här och kollar på kläder och är så himla shoppingsugen så det är inte sant
Jag har kollat på Annelies blogg och hittat en del länkar
Jag har märkt, när jag kollade på en av dom, att jag gillar långa tröjor, sådana som går över rumpan
Samuel sa jag passade i långarmat för det fick mig att se mer vuxen ut
Och jag har även fastnat för klänningar mer och mer :D

Här är några av de länkar jag fastnat för
Med andra ord mina favoriter

Dorothy Perkins

Det ända negativa är att det är pund och att det, omvandlat till svenska pengar, är SKIT DYRT :O

Nelly
En av de bäsa sakerna på denna sidan är att man kan se catwalk videos
Så man ser hur plagget sitter på när man rör sig

Quiz
Mycket snygga klänningar
Två jag verkligen fastade för var en blå & en rosa som var samma modell
Men åter igen, PUND = DYRT!

Bubbleroom
Snygga kläder men priset varierar
Mestadels dyra saker men detta är en av de sidor där du kan fynda om du har liten börs

ONLY
Lite mer "tuffare street" stil vad jag anser
Men kan passa de flesta, men är inte en sida som har "fin fina" kläder

Shock
Här är en länk till en sida som jag själv vill rekomendera

Sen finns det ju alla dessa "vanliga" affärerna som Gina Tricot & H&M
Kolla gärna där med vet ja :D

Det är bara och kolla in
Varsågoda, jag har sagt mitt

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback