Magen är inte snäll mot mig!

2010-02-23 @ 15:06:10

Min mage är fan inte snäll mot mig
Har spytt i natt vilket inte var en vacker syn eller känsla
En av de värsta känslorna man kan uppleva, att kräkas! >_<
Usch!

Men nu mår jag lite bättre iaf och jag hoppas jag kan jobba, måste iaf dit och lämna kläderna
Det är jus sista arbetspasset, kommer sakna dom men ändå inte ... men det är nog mest Peter
Han skojar med mig och får mig och skratta, tycker alla borde få folk till och skratta på jobbet

Saknar Samuel nu när jag mår dåligt, men vill ändå vara ensam och skona för att han får något,
om det nu smittar, men det tror jag inte att det gör :)

Nu ska jag klä på mig för morgonrock kan man inte gå till jobbet
Min kära proviva mango får bli mitt intag av föda denna eftermiddag, kan inte äta något, bara dricka

Ha det så gött, får se om jag orkar blogga lite mer om gårdagen
Ska försöka hutta ut min matta och ta in syrrans och fixa rummet mer, blev en del i går
Lådorna är borta iaf :D Efter nästan ett år haha XD

Ha det så gött, höres i kväll ... då blir det bland annat House <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback