Hemma igen!

2010-02-17 @ 19:34:18

Ja, då var man hemma igen efter ännu ett pass på Donkan
I dag var det ett långt pass mellan 11-19
Det blev lite strul när jag kom dit, för dom hade inte uppfattat att jag skulle jobba i dag,
men det visade sig att jag skulle jobba vilket är tur, jag behöver de pengarna :)

Jag fick lov och sluta halv fem om jag ville men det ville jag inte
Dock slutade jag halv sju då jag bara fått 30 min rast då jag skulle haft 60 min under 8 timmar
Det blev lite andra uppgifter i dag som blåsa upp ballonger och städa där vi har disken och sopa källaren
Fick göra lite specialer då jag stannade kvar, men mer än gärna, det är pengar :D

Nästa pass blir på fredag
Nu är jag som sagt hemma och jag ska ta en dusch nu och sen får jag se vad kvällen har att erbjuda
Blir kanske lite mer vänner, vem vet ;)

Ha det så gött
Kanske hörs i kväll, får se om jag orkar eller har något och blogga om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback