GateGourmet

2010-02-18 @ 15:57:25

I dag har jag varit på interljuv hos ett företag som heter GateGourmet
Det tog lite tid innan jag hittade dit, men jag såg till redan i går att ha bra med marginal
Det visade sig ligga på samma område som pappa jobbade på :O
Jag har inte varit där på säkert 10 år :O
Det var länge sedan, väldigt länge sedan

Där packar man saker i lådor och sen i påsar som folk har beställt och skickar dom till olika flygplatser
Verkar enformigt men när jag väl var där, så såg jag att här ska man nog trivas
Rutinarbete är exakt vad jag behöver just nu, ett arbete och gå upp till, jobba, gå hem och sen ta itu med saker man har och göra, som städa, hjälpa till med maten, duscha och sånt.

Rutin rutin rutin :D That's What I Need, And Sex XD Lot's Of Sex :D
Sammy, come to me :D <3
Hehe, Enough OF That ^__^

Hoppas att jag får det
Ca 122 kronor i timmen + 51 kronor i timmen i OB
Jobbar 5 dagar i veckan mellan 07:00-15:36 + varannan lördag
Låter inte illa va? Och fram till september :D
Dom satsar med på tjejerna så jag har iaf en fördel med att vara en tjej just för detta arbetet hehe XD

Nog om det, vi ses
Kanske blir mer bloggande i kväll, vi får se om jag orkar
Pallar inte vara uppe så länge i dag faktiskt om jag ska vara ärlig

Kram på er
Ses


GG Logistics AB ägs av Gate Gourmet koncernen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback