Frisk!

2010-02-24 @ 12:41:45
Nu är jag frisk eller jag är iaf lite bättre, jag har inte ont i magen och kräks inte mer
Bara lite yr och ont i huvudet, men det ska nog gå över om jag bara dricker och äter något snart

Måndagen var bra förutom det som hände på natten
Lollo och jag fick undan mina lådor som stått där LÄÄÄÄNGE!
Nu är även min hylla från pappa inne och där har jag mina böcker på, lite skolkataloger och tre minnes/eventlådor
En är pappas minneslåda och två är eventboxar :) Det vill säga lådor med typ konsertbiljetter eller annat skit :)

Här kommer lite bilder från när jag, Jennifer & Olivia satt och målade innan Lollo kom


Jennifer


Olivia


Detta målade jag


Jag målade även denna


Olivia målade denna


Jennifer ville jag skulle fota denna

© Jessica Berggren

Nä, snart blir det spel
Får inte bli sjuk igen, måste dricka mycket vatten

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback