En person överallt!

2010-02-11 @ 19:18:41

Denna dagen har varit givande på alla sätt och vis

Allt började med att man fick vakna upp bredvid världens underbaraste och sötaste pojkvän <3
Tur att han sov över för annars hade jag aldrig kommit i väg till allt jag skulle så tidigt

Efter Samuel hade åkt hem blev det systemet och sen Willy:s
Kändes skönt och gå där ensam och ha full kontroll på vad som ramlar ner i kundvagnen
Det negativa med Willy:s var att när jag väl tagit bussen så upptäcker jag att min väska är kvar där
Jag hoppa av, ringde 118 118 och fick nummet dit, och de hade den! Tur i oturen om man säger så

Väl hemma så får jag och mamma dra upp allt och sen drog jag till Kami för de sista planerings detaljerna
Efter det blev det hem och äta och städa rummet

Kanske en uppdatering i kväll, vem vet <3

Ha det gött! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback