Busted!

2010-02-06 @ 20:04:20

Jag säger bara en sak, BUSTED! Jag blev fucking BUSTED!
800 spänn att betala för jag inte ville betala 10 kronor mer och inte kunde ljuga när det väl kom till kritan
Jag ska aldrig mer åka för fel pris på tågen :O
Egentligen inte stadsbussarna heller, men lättare och inte bli busted där än på tåget
Jag får skylla mig själv men vad ska man göra? Ärligheten vinner i längden
Jag har gjort något fel och då får jag skona för det, sånt är livet
Mamma är så snäll att hon betalar det :O Bara ett samtal och så kan hon kanske skjuta upp betalningen några dagar
Jag blev förvånad med tanke på hur mamma har det ... men det ska vi inte gå in på här
Men jag får ta den smällen ... sura saker händer i livet :(

Orkar inte jobba men denna händelsen har fått mig att inse att jag måste jobba mer
för att ibland händer oväntade utgifter som detta och då måste man ha pengar
Man lär sig av sina misstag heter det ju

Melodifestivalen och Spiderman 2 sedan jobb, det är resten av min kväll
Annars har jag bara varit hos kusinerna och ätit pizza och umgåtts i ren allmänhet och fått mina presenter <3

See Ya Folks! <3


Kommentarer

Postat av: Josefin

Hehe inte bra als gmn ;) <3 :O

2010-02-07 @ 15:35:11
URL: http://josefingustafsson123.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback