Alla Hjärtans Dag <3

2010-02-15 @ 00:11:03
I dag är det alla hjärtans dag <3
Grattis allihopa

Grattis till min underbara kille Samuel <3
Och grattis till Emma & Elias som firar ETT ÅR i dag :D
Kändes som 100 år sedan jag och Samuel firade det
Känns inte som det har gått ett år sedan dom blev tillsammans
Som Bayer sa, hoppas på minst tio till ... och det hoppas jag med
Mellan dom och även så klart mellan mig och Samuel <3

Nog om det ... dagen spenderades med att städa lokalen, mysa, fixa klart Samuels andra del av presenten och se på vänner och bara mysa

Jag tycker att alla hjärtans dag är en dag som egentligen inte behövs men den är ändå bra,
för man behöver inte FIRA den med någon kär om man inte har någon
Det räcker med familjen, och sen tycker jag man ska se varje dag som alla hjärtans dag
För man ska visa kärlek varje dag, men den kanske är bra för dom som inte får mycket kärlek annars
Men jag vet inte ... tycker alla borde få ha kärlek i ÖVERFLÖD

Nog tjatat, blir bara slapp och sedan vänner för min del, kram på er <3


Puss på dig <3


Älskar dig <3

© Jessica Berggren

Blir en tuff väcka framför mig om jag ska hinna med allt jag vill göra ... bara och sätta i gång :O

Ha en bra kväll och glömm inte visa kärlek VAJRE dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback