20 års fest! <3

2010-02-14 @ 23:37:00
Nu har min efterlängtade 20 års fest ägt rum
Den blev lyckad och alla hade en trevlig kväll
Jag fick mycket fina presenter som ni kan se på min bdb (länk finns till höger)


Lite trevligt folk, jag & min kära kille Samuel <3


Alla utom en av "Tha Boys" :D
Knasiga men trevliga vänner jag har + Samuel :P


Kristina fick en puss hon med :)


God mat och trevliga människor, vad mer kan man begära?


Samuel fick tuppkam som var röd, fan ta dig Bayer :)
Han hade med sig sprayen :P
Skoja, det blev ganska coolt faktiskt :D

© Jessica Berggren

Dessa bilderna får duga ... som sagt vill ni se mer bilder så får ni gå in på min bilddagbok

Vad mer som hände den dagen var att Kristina hängde med mig och Samuel hem och snackade lite
Trevligt trevligt :)

Ha det så gött <3

Kommentarer

Postat av: Kami

Ne! Jag vill inte vara med här heller. Och där fanns ingen kam >_<

2010-02-16 @ 21:13:46
URL: http://yumekami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback