VIP-kväll på TopSHop på Nova Lund med Emma <3

2010-12-15 @ 23:56:00
Emma och jag tog reda på lite om VIP kvällen
innan vi gick runt på Nova Lund

Jag fick inhandlat juletiketter
10 för 30 och det var 7 i varje, asså 70 stycken :O
BIIIIILIGT :D

Sedan satte vi oss ner innan vi ställde oss i kön
Vi fick en goodigbag, en dricka och 25% rabatt på allt man köpte :D
Jag köpte den sista julklappen där
Efter tio minuter gick vi hem för Emma mådde dåligt

Nu sitter jag här och nu mår JAG dåligt :O
Ska sova så jag orkar med dagen
Men först "Vad blir det för mat?" sedan ligga och läsa tidningen och fick i dag <3

God natt

© Jessica Berggren

Kommentarer

Postat av: julia

hejsan.. jag driver en blogg där jag bl.a försöker att lyfta fram människors åsikter. de skulle vara väldigt kul att höra vad du tycker om rökning, kika gärna in på http://magnific.se/2010/december/utkast-dec-16-2010.html#comment :)



julia

www.magnific.se

2010-12-16 @ 16:53:10
URL: http://magnific.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback