Top Model och mys!

2010-12-13 @ 19:35:00
Vilken dag säger jag bara! Och dagen är inte över än! :O

Jag fick sovit ca sju timmar och sov så gott att jag inte ville gå upp :(
Men vä på jobbet (med lite förseningar) så fick jag mycket jobb
Det var inte vad jag hade önskat mig precis, och inte med två lägg (vanlig reklam och en vid sidan om)
Men jag fick en del villor och ännu mer lägenheter!
Jag lyckades ta mig igenom det vilket jag är glad över! Trotts kylan och att det var tungt
Jag trodde det skulle ta ca fyra timmar men det tog sex timmar ca
Var ju inte den snabbaste idrottaren precis heller, och mycket och dela ut :O
Blev iaf inte utelåst sist det tog lååång tid, vilket var bra
På vägen hem tänkte jag ta tåget från Trianglen som lite omväxling, men hittade inte ingången :O
Så hittade ingen buss där så fick gå til Gustav Adolfs Torg där jag hittade musikhjälpen
Det ska tydligen börja i dag
Sedan åkte jag buss till centralen och tog tåget hem

Nu sitter jag här, mätt och belåten efter en god korvstroganoff och ser på "Vad blir det för mat?"
Fick en DVD skiva med sex avsnitt av Familjen Olsson när jag fyllde 20 år
Och så har jag ÄNTLGEN lagat min mössa och min kepskössa :D

Nu blir det msn och facebook och lite sånt skit
Sedan dusch och Top Model :D

Kram







© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback