Stress och illamående!

2010-12-21 @ 23:34:00
Min dag började med att jag vaknade och ville verkligen inte jobba
Efter 20 min vaken ringer Jimmi till mig och säger att jag inte behöver komma till jobbet
Det var sådan oväder så vi kunde inte komma fram med cyklarna och så
Synd då jag behöver pengar men bra för jag hinner med annat tänkte jag
Shi fick jag!
Jag hann till Lollo och vi käkade pizza och lite så
Efter det spyr jag upp allt och väl hemma hos Lollo måste jag på toa!
Inte mysigt och jag satt bara och degade i Lollo & Jörgens säng sedan som en zombie
Men när jag skulle hem gick det typ inga tåg på 100 år då det jag skulle med var inställt, så klart!
Men jag kom med en och jag fick sjuta på att fixa syrrans present vilker jag hatade!
Men fick iaf packat in några julklappar och så
Och så låg där ett fins julkort från älsklingen och hans familj på min dator <3

Grät mig till sömns nästan men allt det börjar lösa sig eller vad man nu ska säga
Upp och hoppa i morgon, för då är det jubb igen!
Jul + Post + Snö= ETT TENT HELVETE!

God natt


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback