Städ och fix!

2010-12-14 @ 15:31:14
Hej bloggen!

Hur mår ni denna tisdag?

Själv mår jag helt okej, kunde varit bättre
Men eftersom jag tänkte stanna hemma i dag
så bestämde jag mig för att fixa lite med saker som aldrig annars blir gjorda!

Tog dammsugaren och dammsög lägenheten snabbt då byggare varit här
Vi fick nytt badrumtfönster, och gillar att det går och öppna i två lägen
Det är vitt som resten av badrummet och det känns frsächt!
Jag vaknade, öppnade, gick och lade mig och vaknade igen och gick på toa
Då hade han gått för att hämta fönstret så vi hade ett STORT hål där det andra satt haha XD
Sedan vid elva var han klar :)

Nu har jag sett på Top Model på tv, ätit frukost, duschat och börjat rensa/vika allt i min garderob :)
Får se hur det går!
Har även fått alla julkort klara :D

Fick precis ett nedlåtande besked av McDonalds jobbet :(
Men jag har posten iaf och han skulle spara mitt CV för framtiden och önskade mig lycka till
Ska ändå söka mer jobb nu, bara och söka!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback