Julfix och lyxfällan!

2010-12-16 @ 20:17:30
Kim fick ställa in vilket var tråkigt
Men det var konstigt nog fördelar att han inte kom
Jag fick börjat på min systers julklapp och kunde tacka ja till jobb i morgon ^^
Men fan vad jag ville umgås med honom :(
Men menm det finns fler dagar som man säger!

Mötet med Boel gick bra och hon tyckte om mina lussebullar
Jag som tycker jag suger på att laga mat och baka blev jätteglad :D

Sedan köpte jag lite band till julklappar och födelsedagspresenter
och fixade min medicin för jag var hos läkaren 11 i dag

När jag kom hem så packade jag in Olivias present för hon fyller år i dag
Och så fick jag packat in Samuels då han fyller år i morgon :)

Har fixat lite till syrrans present men den är långt i från klar
Men en början har iag tagit form och nu är det bara att fottsätta

Ska nog packa in lite mer julklappar nu när jag ändå är i farten
Men först lite fix och lysfällan vid nio :)

Kram på er <3


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback