Julafton i all ära <3

2010-12-24 @ 23:42:00

I dag är det ÄNTLIGEN julafton!
Om jag har någin julkänsla i kroppen?
Inte ett dugg :O

Men jag vaknade och öppnade min morgongåva som var ett par röda örhängen
Sedan blev lite lite spring hos grannen och fix innan jag blev hämtad

Vi hälsade på pappa och åkte till Fam Berggren där vi småpratade fram tills Kalle Anke
Sedan satt vi och kollade på det och efter det så blev det mat :)
Kära julmaten <3

Det tog en timme efter maten innan tomten kom, vilket var jag :D
Sesan öppnade vi dom och det finaste jag fick var en ring av Samuel <3

Sedan blev det gröt, prat och Svensson Svensson
Vid tio blev jag hemkörd av Christoffer!

Trevlig julafton med andra ord <3
Inger & Steve var där ju ^^

***** Bilder kommer senare *****


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback