Jobb & Spel På Clemenstorget! <3

2010-12-22 @ 23:24:00
Jobbet var lite jobbigt i dag!
Det var MYCKET och göra och det var tungt!
Men jag tog det jag kunde och det gick bra
Sedan så bytte jag om och begav mig till Lund

Jag handlade en julklapp till min kusin Yasmine som tydligen hade köpt till mig
Jag var tvungen att köpa då jag inte vill öppna något på julafton utan att ha gett något tillbaka
Sedan drog jag till spel och där var bland annat min älskling Samuel <3
Cola killen som jag kallar honom för han alltid köper en 10-12 pack cola vinkade mig till honom
Så tog han en cola och bara god jul och gav mig :D Tack sade jag, då jag precis tänkte fråga om jag fick en haha XD

Spelade lite Magic, hängde med Samuel till Hemmakväll och Viktor & Oliver till Primo
Sedan planerade jag upp syrrans julklapp

Sedan åkte jag hem och fixade massor vid daton och sedan dog jag i sängen av utmattning :O
God natt! Jobb i morgon -.-'


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback