Jobb, Samuel & Mys <3

2010-12-17 @ 23:25:00
I fredags blev det jobb, och det var nog en av de jobbigaste dagarna hittills!
Jag hade mycket och dela ut och jag var på pisshumör! Trött och arg och grinig!
Jag fick bara gjort tre gator för sen orkade jag inte mer, men tog iaf resten
Jag skulle hämta posten och trillade två gånger och slog mig men allt gick bra

Nu skall ni få höra två saker, en bra och en dållig
Vi börjar med den dåliga så blir man glad sen av den bradiga :P

Först var mitt tåg 36 minuter försenat, sedan yterligare 19 minuter och sedan 5 minuter till
Jag skulle ta bussen men två bussar kom inte och då kom två bussar samtidigt
och dom tog bara upp personer i en av dom :O
Sedan stannade den innan min hållplats och jag fick gå till Malmöbussen lite längre än vanligt
Sedan var den bussen fem min sen och jag fick vid Höjdounkten byta till en annan 169a :O
Sedan så var den andra bussen till jobbet med sen! 1 timme och 15 min sen, graaaa!

Det som gick bra var att jag hade sagt till mig själv att jag sjulle köpa mig ett choklad flr jag varit så duktig och jobbat i detta vädret
Då kommer jag till en trapp och där hänger det en påse utanför en dörr
Jag kollar på den så att det inte är post som Roland som jag gick för hade lagt fel
Då stod det "Till Brevbäraren God Jul!" och där i låg ett 200 grams Marabou choklad :D

Sedan blev det massa klydd med tåg och skit till Eslöv och fick springa en massa!
Trodde jag skulle missa halv sex bussen men den gick tjugo i så jag hann, wiie!
Sedan väl hos Samuel så fixade jag till mig, gav hans present och kollade på hans nya säng
Han hade fått sin mammas killes sängstomme och hans föräldrar fixade resten som madrasser och så :D
DUBBELSÄNG! Den var skööööön och sova i kan jag säga <3

Sedan åt vi god mat, såg på "Hej Rymden" och mös och lade oss tidigt, vi var trötta <3




© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback