Helgen 3-5 December 2010!

2010-12-06 @ 17:44:25
Kort uppdatering om helgen!

Fredag
Gick till läkaren och åkte sedan till AF och skrev på papper
Sedan åkte jag till Samuel, jag mötte upp honom och Viktor
Sedan gick jag och Samuel till ICA och handlade
Vi mötte Sofie och satt och snackade med henne på bussen till Kungshult
Senare på dagen blev det mat som vi lagade tillsammans
Sedan idol med chips och dipp
Innan vi sov så blev det Beck - Levande Begravd
Helt okej film :)

© Jessica Berggren

Lördag
I dag blev lite segande, städande och julpyltning
Sedan mat som Samuel gjorde, så goott :D
Sedan blev det tv och film på Tv 6

© Jessica Berggren

Söndag
I dag blev det bara en massa degande
Sedan vid fem så åkte jag och Samuel till Eslöv
Jag åkte hem och han åkte hem till sin mamma
Fikade med Viktor och en som hette Adam på Espresso House
Sedan väl hemma blev det Starke Man, choklad och cola <3

Kram

Kommentarer

Postat av: Snookie - Perfection since 1992

Hejsan!

Finalisterna i veckans bloggtips ligger ute nu! Skynda och rösta och se till att det är just din favoritblogg som vinner!

Kram Snookie!

2010-12-06 @ 18:22:23
URL: http://snookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback