Torsdag 19 Augusti 2010!

2010-08-19 @ 22:10:52
I dag har det varit en ganska slapp dag!
Kunde blivit jobb om jag inte missade mitt sms
Men jaja, extra jobb i morgon så skall inte klaga, får iaf pengar :D
Så länge jag kan betala mina räkningar och köpa det jag behöver så är jag nöjd
Hade som sagt varit kul och kunna spara till något men det är inte lätt och bli vuxen

I dag blev det ut på en cykeltur och handla lite saker till helgen
Samuel och jag skall passa hans pappas hus medan hans pappa och hans bror är i Småland
Jag ska vara så positiv jag kan denna helgen, för jag behöver detta, verkligen få koppla av

Nä, nu skall man sitta här en stund och sedan blir det sova för 05:15 ringer klockan
och då skall Jessica Berggren göra sig redo för jobbet

Kram och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback