Tisdag 24 Augusti 2010!

2010-08-24 @ 20:58:47
I dag har det varit en BRA dag faktiskt :) Började inte förens 09:30 och i morgon blir det ca 10 :D
Det gick helt okej och dela ut, dock trodde jag att jag hade tappat min klocka så fick leta efter den
Det tog ca 20 min men den låg i cykeln (hade letat där men hittade den först senare)

När jag var klar så kammade jag upp lite och sedan var dags och åka hem
Och vet ni vad som låg på mitt skrivbord? Ett brev från posten med min lönespecifikation!
Fatta vad glad jag blev! 10 laxar asså! JAAAAAAAAA :D

Trodde jag skulle få det utslaget på hela perioden! Men så blev det inte! Wiie!
Längtar redan tills nästa kommer ;)

Men i veckan blir det lite betalningar och sånt, suger men hellre det än att vara registrerad på kronofogden!
Känner mig sjukt glad och vuxen! ^^

Har även varit inne och snackat med grannen då hon städade och mamma innan vi gick in där
Nu sitter jag här och är överlycklig :D

Lite mycket smiles men nu är jag glad så det SKITER JAG I hehe ^^
Kanske mer upppdatering sen, vem vet ;)

Kram




© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback