Onsdag 18 Augusti 2010

2010-08-19 @ 13:35:33
Först och främst vill jag säga grattis till min pojkväns bror Adam som blir 16 i dag! Grattis
Och önska han och min syster (som är ett år äldre än Adam) lycka till på första dagen på gymnasiet <3

I dag fick jag en massa uträtt
Jag sökte något jobb och sedan blev det fix och vårdcentralen
När det var klart så begav jag mig upp till McDonalds på Norra Fäladen för att söka ett jobb
Väl klar med det så åkte jag ner till Arbetsförmedlingen, optikern och fixade linsvätska och tid till undersökning och sist men inte minst så bar det av till banken för att sätta in pengarna jag fick tillbaka på skatten

Vid halv tre var jag på spel och vi spelade Magic, åt på BK och umgicks i ren allmänhet <3

Sedan begav jag mig hem och det blev en massa dator dator dator ^^
Kram och god natt





© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback