Måndag 30 Augusti 2010!

2010-08-30 @ 21:17:47
I dag blir det inget långt inlägg för jag orkar inte
Men jag har jobbat i ca fyra timmar och det kändes skönt
Fick behålla kläderna för dom kanske ringer mig igen, kändes skönt :)
Kanske blir jobb på måndag med om inget annat :D

Jag har fixat två tider nu var av en är klipptid! ^^
Äntligen skall jag klippa mig, på onsdag kl 14:00

Jag har sorterat lite kläder och lagt allt jag inte vill ha i en kasse :P
Nu sitter jag och kollar på Fongarna På Fortet och sedan skall jag in på mitt rum och bara dega
Funderar på att fixa lite och sedan se en film :)

I morgon blir det att åka till Farmor & Farfar
Skall även träffa Jörgen :D
Samuel skall med

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback