Tisdag - soc!

2010-04-20 @ 18:44:21
I dag vaknade jag vid nio och var ganska utvilad
Kändes bra och vakna så tidigt, för inom två timmar hade jag duschat, ätit frukost, kollat FB & dyl och kollat på ett avnitt av vänner
Vid 11 fick jag diskat som jag lovade mamma
Jag såg lite på Tv innan jag åkte ner till stan för att prata med Soc som kan suga K*K!
Inget jag kommer säga här direkt varför jag tycker så
Men fint väder var det iaf så jag gick hem

Sedan blev det fika och senare på kvällen god mat med mamma
Nu sitter jag här och degar och ser allmänt seg ut

Innan jag avslutar så funderar jag på att göra en kategori här på bloggen som heter foto
Där funderar jag på att lägga in bilder jag tagit
Gillar fotografi och har länge velat göra detta men inte orkat
På tal om detta så tycker jag ni ska gå in på Kamis blogg då hon tar fina bilder hon med
Ett måste :) Var hon som fick mig att börja tänka på detta om foto kategorin på min blogg igen

Ska se På Svenska Hollywood fruar nu
See Ya

Hur kan vädret gå från detta vackra?

© Jessica Berggren

Till detta fula?

© Jessica Berggren

Jag gillar det INTE! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback