Måndag - Duktig!

2010-04-19 @ 21:52:14
Hejsan på dig!

I dag har jag varit mycket duktig!
Dock har jag under dagens början varit jävligt seg, men det är för att jag inte dricker som jag ska
Får ta och hämta ett glas vatten sedan efter jag bloggat klart

Jag var inne hos grannen och hjälpte henne och flytta allt från sin ena dotters rum till den andra dotterns rum
De ska nämligen dela rum igen så hon får ett eget rum
Hon lånade min säng så länge tills hennes kommer om någon månad
Här står den ändå bara i vägen så, why not liksom :)

Under tiden mamma, hennes mamma och hennes mammas sambo fixade med resten, så var jag ute med hennes barn och några andra och åkte inlines och fick lite motion
Vid sju åkte jag till Lollo (på inlines då jag inte pallade ta av dom och ville ha lite mer motion) och lämnade en flaska till henne, och vi stod och snackade lite

När jag kom hem så fick jag ett ryck och bara laga mat då jag inte pallade vänta på mamma
Mamma blev glad och jag såg på Top Model medans jag åt, mamma ville sitta i köket och jag med, men maten blev lite sen så det fick bli framför teven, synd för det är alltid lika kul och äta tillsammans med de man bor med :) Och det blev även en frukt till efterrätt :D

Nu sitter jag här, mätt och belåten och lagom seg
Det blir snart svenska Hollywood fruar om jag nu inte ser det i mon innan jag sticker till Soc
Men jag ska iaf se klart på Djävilen bär prada och dricka massa vatten

Kram och sorry för mycket text
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback