Flykten genom fönstret!

2010-04-25 @ 14:00:44

I dag åkte Samuel vid fyra och det var INTE kul och se :(
Men iaf efter maten så åkte jag till Jessica som bor i stan
Vi hade det trevligt och satt på Facebook och nördade oss tills Jessica skulle äta

Då spårade allt ut, vi gick in på ställe X och handlade pizza och då blev det att ett nummer blev nerskrivet
Det slutade med, vilket vi inte trodde, att killen ringde och sedan kom hem till henne
Vi visste inte vad han skulle göra och efter ett tag så gick han
Vi fick ljuga att min kille var på väg dit, och att vi skulle hem till mig sedan och sova där, för han var läskigt påträngande och stötte på oss
Mest Jessica men jag sa att jag var upptagen men personen försökte ändå :O
Efter han hade gått så släckte vi ner för att lura honom men han fattade vi var hemma och gick tillbaka
Han stod i tio min utanför dörren och ringde sedan på igen, vi pratade högt och talade illa om honom, då han var störd som gjorde detta :O
Sedan så sade han något och vi kunde inte öppna dörren på typ två timmar för vi visste inte vad han skulle göra
Jag var tvungen att gå hem så vi fick ta det säkra alternativet och jag fick fly genom fönstret
Hon fick langa ner mina saker och de två killar som gick förbi skrattade, men bättre att jag hade vittnen och var säker i fall han skulle komma efter mig :O

Blev iaf att jag somnade vid lite efter fyra och önskar dock jag hade Samuel i sängen som kunde krama om mig och göra mig säker och trygg

Blir mer uppdatering senare i dag om jag orkar men det ska nog gå
Kram


Fick iaf Jessicas pizza sallad och en gratis läsk från ställe X

© Jessica Berggren


Kommentarer

Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

hehe nja, så stor bli hon nog inte. Jag har som sagt lite extra fostervatten med :)



haft en bra helg?

Kram

2010-04-25 @ 17:16:59
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

hehe ja, den är rejält stor nu :)

Så bra =)

2010-04-25 @ 17:21:50
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback