Bad!

2010-04-14 @ 00:24:37
Jag mår inte slla bra i dag
Inte alls, har inte mått såhär dåligt på evigheter
Och det känns som att allt är nere på botten och längre ner
Det ända jag vill är just nu är att Samuel är här
Ligger och håller om mig i sängen och säger att allt kommer bli okej
Men jag vet inte om det kommer bli okej
Men det är väl bara för att jag är så jävla ledsen
Jag vet inte vad jag ska göra, är hungrig men känns som om jag ska spy pga att jag mår dåligt
Jag pratar inte om fysiskt utan psykiskt
Men sånt är livet eller?

Inte för att det piggar upp er, men det piggar upp mig iaf
Men här kommer lite bilder på mig och Samuel genom "åren"





© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback