Tisdag!

2009-09-23 @ 00:04:52

Hejsan!

I dag har det varit lugnt
Jag ringde till Max och han bad mig skicka mitt CV vilket jag gjorde
Jag fick tillbaka mail hela tiden om att det var fel adress fast jag skrev in rätt
Jag ringde till butikschefen och fick en annan adress som verkade funka,
tills jag skickade ett till. Jag ringde igen och då sa jag att jag kommer in med mitt CV i morgon
Det får blir så, då ser han mig och får ett första intryck av mig, alltid en början
Fick reda på att Emma har fått jobb, är glad för hennes skull, men min ångest ökade bara mer
En till som har fått jobb, och jag står kvar arbetslös, att folk får jobb sätter press på mig
vilket är både bra och dåligt. Men det är bara att kämpa vidare

Jag var ute och sprang lite men gick för det mesta
Uppfriskande och skönt och tänka lite för sig själv, skönt utan dunkande musik i öronen faktiskt
Trodde aldrig jag skulle göra sådant här ensam, men som sagt skönt och uppfriskande var det
Sen blev det en välförtjänt dusch och en promenad ner till affären för att köpa mat,
då mamma inte har något hemma. Hon får pengar först på fredag, samma gamla historia

På tal om fredag, Samuel kommer hit! <3<3<3<3<3
Det blev något strul med det jobb han skulle göra
Så han kommer hit och så sover vi över hos Emma efter hennes middag
Vi får sova med Bayer i deras vardagsrum så dom får lite "ensam stund", hehe :P
Vi får ligga och krama Bayer :P Så han inte blir ensam :D
Men men, gud vad glad jag blev, jätte glad. Synd jag valde att ha min mens denna veckan men men
Nu är det så, man kan inte alltid ha "skoj" ;)
Att Samuel kommer hit och att vi får vara i helgen är det viktigaste
Är så glad för det <3

Medan jag åt så såg jag på Andra Avenyn och pratade med folk
Det blev en hel del snackande och jag fixade till min underklädeslåda och min strump/övrigt låda

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback