Spelkväll...

2009-09-02 @ 22:18:00

Hejsan Hoppsan Allihopa!

Idag var det spelkväll och alltid lika kul och träffa folket där.

Dagen började med att jag vaknade tio och tog det lungt innan jag ringde ett samtal.
Jag fixade mig och gicki till City Gross för att handla med mamma och grannen.
Sen kom jag hem och blev uppringd av de dom jag ringde till, då de ej svarade då jag ringde.
Jag vilade, åt upp mina kinderägg och tog bussen till spel.
Där fick jag min ipod av Ellen, eftersom hon lånade den, efter att hon fått med sig den hem av misstag.
Kvällen var intressan, jag hjälpte till när jag kom dit, med att ta bort prislappar
på sådant som skulle skickas tillbaka pga sortimentsändrig.
Jag, Samuel och Emma gick till Panduro och Samuel köpte en pensel och jag dubbelhäftande tejp på rulle.
Sen vid 18:00 så gick jag, Samuel, Elias och Emma till BK och åt, för man får inte äta på spel länge
pga doften av maten.
Men men, såg lite på filsnuttar och ett avsnitt av Hipp Hipp Izaks julevanjelium med Bayer.
Kikael kom och jag fick massage och även av Henke, men han masserade ut mina knutor och det gjorde ONT!

Vid 21:13, åkte jag hem och tog det lungt. Önskar dock att jag fick mysa med Samuel just nu <3
Jag Älskar Dig Samuel Nilsson <3

Ha det så bra <3
Emmica

Warhammer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback