Spelkväll

2009-09-23 @ 20:22:13
Hejsan!

I dag var det upp klockan tio och göra lite mer frukost än vanligt för att klara av dagen
Jag gjorde mig i ordning för att sedan ta bussen och lämna mitt CV på MAX
På Max såg jag att Sirilin, gammal klasskompis som hoppade av skolan, jobbade
Lite kul om jag nu skulle får jobb där, kul och ha henne som arbetskamrat
även om jag nu inte ungås eller umgicks med henne, verken i eller utanför skolan
Men hon är snäll hon
Sen gick jag till SF Bio för att kolla om det var något på mitt upphittade presentkort
men dom hade inte öppet så jag sket i det, Samuel får det kortet ändå till sina Warhammer
Bra han vill ha sådana kort för sådana kan man få många av under livets gång :P

Men men, sen drog jag till Apoteket och köpte ett paket tamponger, 100 st för 98 kronor
Inte dom jag brukar ha, men jag tjänar på att köpa dessa
Sen så kom Emma och vi satt och drack vars en Chai latte och snackade om allt
Älskar och sitta och dricka Chai latte och snacka med henne
Hon är en bra person och prata med, älskar dig vännen <3
Finns här för dig, du kan ringa mig mitt i natten om det ska vara så <3

Sen så gick jag till spel och lämnade min dator för jag pallade inte dra med den till mötet
Jag gick på mötet och det gick bra, fick ut mer än vad jag trodde
Mötet var både bra och nyttigt
Jag säger inte vad det är för möte för att det är privat
Bara dom närmaste vet vad det är för något

Efter mötet gick jag in till Coffe Point, där syrran praktiserar och frågade om jobb
Men dom hade inget, men ett CV kan man alltid lämna in
Jag frågade även på Panduro Hobby men det var fullt, men som sagt att lämna in ett CV är alltid bra
Då har dom iaf mitt CV, men det är dock lätt att det kommer bort, men dom har iaf fått det

När jag var klat där så gick jag till spel, men tog en runda in om Pink And Purple :D
Jag, Samuel, Bayer och Elias gick till Primo Ciao Ciao och åt
Jag rekomenderade Kycklingtallriken för Bayer och vi åt vars en sådan
Tummen upp för den av Bayer, men jag fick hans sista kyckling bit :D
Samuel åt upp resten av Elias mat och det var minst hälften + sin egen pizza

jag lyckades koppla upp mig på ett oskyddat nätverk och sitta på internet på spel
Här sitter jag nu och bloggar, och lyssnar på allt Warhammer snack
Men det stängs ute ganske bra, jag börjar bli expert på detta :D

Men men, det får väl bli hem sen och ta det lungt
Och kolla på de 200 bilder jag beställt gratis
100 bilder gratis, endast porto på 29 kronor tillkommer
Jag tog 145 canadabilder och för att fylla ut tog jag 55 andra bilder som kan vara kul och ha
Så det blir 200 bilder gratis för 58 kronor :D
Hell Yeah!
bara en bom sen kan jag göra min Canada bok, och ha något att Srapbooka :D

Ha det så bra <3
Emmica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback