Spelkväll

2009-09-16 @ 23:30:49

Hejsan!

I dag har varit en rolig dag
Jag vaknade visserligen med huvudvärk och trött, men man kan inte få allt här i livet
Sen vid tolv så åkte jag ner till ungdomsmottagningen och där mötte jag upp Emma
När vi båda var klara där gick vi till apoteket och sen McDonalds
Det blev en Cheeseburger och en mellan läsk för mig
Vi satt där i ca en timme och snackade och hade kul
Jag saknar skoldagarna när man kunde gå dit och veta att Emma var där
Det var faktiskt inte kul annars :(
Kul när vi åkte ner till stan under håltimmarna
Men men, det var då och et är lite svårt och komma tillbaka till

Sedan gick vi skilda vägar, hon gick till sin buss hem och gick runt i stan
Jag testade om jag kunde få ut biobiljetterna tills på fredag, då de dock redan var betalda
Det gick och det ända jag behövde göra var att visa upp visa-kortet
Sen gick jag till Panduro Hobby då de hade ringt i måndags och sagt att min beställning var inne
Det visade sig att jag skulle betala ca 250 kronor då jag ej hade räknat med fyra saker
Jag tog två och det blev 93 kronor och jag tog slut på de 5 kr på presentkortet
Jag lade undan de andra i en vecka till, det är mallar till gåvopåsar/lådor
Skit bra och skit kul :D

Jag gick till rulltrappan och väntade på Viktor
Då kom Samuel, Simon och Mikael och vi gick till Subway och åt och Viktor kom sen
Efter maten gick vi till Spel och underhöll oss (misstolka inte, vilket ni har gjort redan)
Jag skulle få hjälp med att överföra ett spel från Samuel och det tog ca 1 ½ timme.

Med en kvart kvar (efter att ha kollat på Jeff Dunham med Mikael) så kollade jag på lite bilder
och då blir det bluescreen, LYCKAT!
Men vi lyckades överföra de saknade filerna och sen spelade jag spelet i ca 1 ½ timme
Det kanske var mer jag vet inte, kollade inte på klockan så noga
Spelet heter för övrigt Star Wars Battlefront 2, men måste öva
Tycker det är kul och skjuta och döda :)

Jag fick en energidryck av Mikael och sen var det dagsa att dra hem
Samuel, Bayer & Elias tog 22:02 tåget och jag 22:13 bussen
Sen blev det hem, kolla på sakerna man köpt i dag, fixa med bdb och spela mer spel :D
Fick reda på att det är bestämt att Samuel ska komma till mig i morgon :D
Love It! <3 En dag tidigare <3

Ha det så bra <3
Emmica


Ungdomsmottagnngen & Donkan med Emma <3


Star Wars - Battlefront II


Dagens inköp från Panduro Hobby

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback