Söndag - segdag

2009-09-28 @ 03:22:34

Hejsan!

Vi vaknade vid tolv - halv ett allihopa och var måttligt sega i skallen
Jag vaknade till vid nio, gick upp, kollade på Samuels klockan och fick panik för klockan var 15:00
Men när jag går mot toan i paniken så minns jag att jag tittade på klockan
och att den lilla visaren inte stod på trean utan på nian
så klockan var bara 09:00, tack gode gud.
Det var som att sova på ett läger igen, den lilla svåra känslan att sova borte efter ett bra tags uppehåll
Ja, dock inte från ens kille.
Bayer hade lyckats ta av och på sig glasögonen tre gånger haha XD
Han hade satt på sig dom i sängen och tagit av dom igen när han vaknat till
Haha, hur lyckas man? Snyggt gjort Bayer ;)

Men men, vi åt frukost allihopa och snackade och var som jag sa måttligt sega i skallen
Sen blev det lite fixa till sig så gott det gick och vi gick ut och gick en runda
Innan rundan såg vi lite på en film som jag, Bayer och Samuel hade börjat kolla på
i väntan på att Elias och Emma skulle komma ut ur Emmas sovrum
Mycket trevligt och uppfriskande, fast jag ville bara hem ett tag
för att Samuel och jag skulle få lite ensamtid innan han skulle åka hem
Men det var även brist på sömn som spelade in, och jag är först extremt hyper och sen seg och tjurig
Och jag är extremt låttirriterad på morgonen och det kan förstöra en hel dag
Gud vad jag måste jobba på det asså! :O

När vi kom tillbaka spelade vi ett spel till
Jag ville egentligen inte spela ett spel utan ville hem
Men ville inte sitta ensam så jag spelade med, och det var kul och jag kom tvåa
Sen blev det dags för mig, Samuel & Bayer att åka hem
Vi skulle ta 18:01 bussen men den gick bara på vardagar och lördagar, och våran buss gick 18:32
Jaja, det var bara att ta den och se glad ut
Sen så kom jag och Samuel hem och vi åt mat och pratade
Sen blev det mys och jag visade honom mina framkallade bilder från bland annat Canada

Vid tio åkte han hem och jag tog tåget denna gången med
Älskar att åka tåg, så fridfullt och härligt
När man stannar så är det inte 100 som ska stå och betala, utan alla kliver på och tåget rullar
och biljetterna tas under resans gångs, smidigt och enkelt, men dock fler som plankar
Inte bra

Jaja, sånt är livet
Sen blev det hem och ta i ut med saker som man inte hinner med i morgon

Ha det så bra <3
Emmica

Ute på promenad med pojkvännen och vännerna en söndags eftermiddag, underbart <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback