Popcorndagen

2009-09-15 @ 21:32:43

Hejsan!

Emma kom hit i dag och såg på film
Vi såg på 17 agian, åt Ben & Jerry glass och popcorn
Jag lyckades bränna popcornen och fick poppa om, som nästan blev likadana
Men det var för att mamma hade tagit ut snurrsaken och gladskivan
Jag satte bara i glasskivan och inte den andra delen som jag ej såg
Så popcornen fick ingen jämn fördelning av värmen
Men men, vi såg på filmen och sen visade jag henne mina scrapbooking pappersark
Det var 95 stycken så det tog lite tid, men vi snackade och hade kul
Jag fick lite scrapbooking material av henne, blev hur glas som helst
Hon hade tydligen köpt likadant till sig själv :D
Hon fick iaf tillbaka sin ring som legat hos mig i säkert ett halv år
Det är ett bra tag det :P
Men men, vid halv fem tiden så åkte Emma hem

Jag fick hjälpa Linda med att handla ut hennes varor då hennes kort krånglade
Sen när jag kom hem så ringde jag till Carlings och fick reda på att det inte blir något jobb där
Sparkad på benen säger jag bara, sparkad sååå hårt! Aj vad det gör ont
Ge mig pengar eller åtmintånde ett jobb
Känns som jag inte orkar mer, det är för mcyket som händer

Men hur som helst, när jag hade ringt dit så hade Linda popat popcorn
Och det svämmade över, haha
Popcorndagen :)

Det blev en hel del dator och slapp sen
Önskar jag kunde få sitta i sängen med Samuel och mysa och prata

Det får bli nog för i dag

Ha det så bra <3
Emmica


Såhär blev popcornen XD
Men jag popade nya


Linda lyckades med detta


Detta fick jag av Emma <3
Tack <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback