Onsdag

2009-09-10 @ 00:01:11

Hejsan allihopa!

I dag har det varit en lugn dag. Lite jobbsökande och så.
Fick tyvärr reda på att den tjänsten de sökte på McDonalds på Nova Lund var tillsatt :(
Fan oxå, där rök ett jobb :( Men men, det är bara och söka söka söka :D
Jag ska inte ge upp även om det är tufft att söka jobb. hellre 100 nej och 1 ja, än inget alls.
Pengar är nog mitt största bekymmer just nu, får leva fattigt om jag ska överleva. Gatan nästa?
Nä, kanske inte så dramatiskt men ändå! Känns så ibland.

Men men, för övrigt så har jag sett lite på tv, hjälpt mamma med alla sängkläder som skulle sorteras och läggas in snyggt.
Hjälpt till med att laga mat. Och vi spelade spel, jag vann 4 av 6 gånger, jag har skills :D
Jag ska slå Samuel i helgen ;)
Vi räknade dock inte poängen som man ska vid UNO. Men ändå :D Kul var det iaf.
Sen blev det lite msn och skit :)

Ha det så bra <3
Emmica


Cola & Choklad <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback