Internet

2009-09-29 @ 20:53:17
Hejsan!

I dag har det inte hänt så mycket
Men det har hänt något
I dag ringde jag och sökte jobb
Jag gick vid fyra ut till Nova Lund och köpte en trådlös router på Elgiganten
Sen gick jag in och kollade lite på själva Nova Lund
Jag gick hem och då blev det dags att laga mat
Och jag tog lite vitlöksbröd till maten, mums!

Efter maten kom Robert in till oss och hjälpte oss md internetet på våra bärbara datorer
Så nu har vi internet här :D
Är så jävla glad, kan sitta i min säng nu om kvällarna tillexempel och surfa på nätet

Nä, nu ska jag se på House och sen ringer väl Samuel
Blir Andra Avenyn och Svenska Hollwood Fruar med ;)

Ha det så bra <3
Emmica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback