I Can't Sleep

2009-09-14 @ 03:10:15
Här sitter jag mitt i natten och bloggar i brist på annat
Jag kan ej sova för jag tänker för mycket

Jag saknar Samuel även om jag träffade han bara för några timmar sedan
Men sådan är jag, jag saknar honom
Jag skiter i om folk tycker jag är patetiskt eller beroende av honom
Jag lever mitt liv och har min syn på kärlek
Visst jag kanske kan dra ner på snacket om honom
men ska man inte prata om saker som gör en lycklig
Han gör mig lycklig, mina vänner med. Men de gör mig lyckliga på olika sätt
Mina vänner tillfredställer en sak och Samuel en sak
men det som de båda har gemensamt är kärlek <3
Kärlek är något vi behöver för att överleva
Det är faktiskt bevisat, det har testats
Tyvärr gick liv åt för det, men det kan förklaras vid ett annat tillfälle
Han finns i mitt hjärta vad som än händer, vad som än händer <3

Hur som helst är det en av många saker jag tänker på

Jag tänker även på hur det kmr bli med jobb
Jag söker men håller på att tappa gnistan och hoppet
Men det får jag inte göra
Jag har en jobbig vecka framför mig och jag får trycka in så mycket jobbsökande som jag bara kan
Det är bara att söka söka söka
Jag hoppas jag får på Carlings men jag tror inte det
Som Samuel och jag kom överrens om
"Det är bättre och förvänta sig ett nej och kämpa vidare.
Än att förvänta sig ett ja, sitta och vänta och inte göra ett skit"
Men men, jag ska iaf ringa henne i morgon även om hon skulle ringa tillbaka om det blev något
Men jag ska ringa, för det visar att jag är intresserad av tjänsten och är villig att ta ansvar
Jag är så desperat efter jobb så jag vet inte vad jag ska göra

Och när det kommer till jobb så kommer jag och tänka på körkort
Känns som jag aldrig kommer att ta det, för jag är rädd för att sätta mig i en bil och ha andra bilar runt mig
Men, jag måste ta mig samman och KÖRA PÅ! Köra köra köra!

Jag måste fixa dessa sömnproblemen, jag tror det är jobb som gör det
För jag är så ensam och trött på att sitta hemma och inte göra ett skit!
Just nu sitter jag ensam på min röv och väntar tills fredagarna ska komma
så helgen kommer och jag får vara med min älskade Samuel <3

Jag får skriva mer en annan dag, för nu MÅSTE jag verkligen sova även om jag inte kan
Hoppas ni har gillat mitt inlägg, och inte tröttnat på mitt "problem" prat

Ha det så bra <3
Emmica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback