Fredag - Myskväll

2009-09-28 @ 03:13:35

Hejsan!

Vid tolv i dag vaknade jag för jag var så trött eftersom jag somnade vid halv tre-tre
Jag fick världens huvudvärk men steg ändå upp och fixade till rummet med ett ryck tills Samuel kom
Samuel kom vid halv två och vi mös och hade det trevligt

När mamma kom hem gick vi med henne till City Gross, där vi handlade in det viktigaste som behövs i ett hushåll
Jag handlade även en liten förvaringslåda som jag ska ha till scrapbooking (Samuels idé)
och en rosa borste för 10 kr stycket
Alltid bra att ha en låda och behövde en ny borste då jag kastat sönder min andra, så den fick bli tejpad :P

Men men, sen gick vi ham och då åt vi och sen satt vi lite vid datorerna,
blev även en minitur till affären för mig snabbt till myskvällen
Samuel spelade Battlefront när jag fixade del ett av två till myskvällen ute i köket
Sen fick han gå in i vardags rummet och jag tände tio ljus i fönsterkarmen,
tog in de stavade grönsakerna, dippan och juicen till rummet och satte i DVD filmen
Han fick komma in och vi såg på Hitta Nemo och åt grönsaker och sedan även chips
Samuel somnade och jag lät honom sova och jag såg klart på filmen
Mysig och trevlig kväll

Ha det så bra <3
Emmica


© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback