Söndag - 15 månader

2009-09-21 @ 00:03:48

Hejsan!

I dag vaknade jag och Samuel vid elva och snoozade i ca en timme
Vi firar 15 månader i dag, säg grattis <3
Vi degade lite och "mös", sen blev det en liten vandring ner till affären och jag fick nudlar av älsklingen ^^
Sen såg vi klart på filmen från i går och åt våran frukost, mysigt värre
Sen så satt vi lite vid datorerna och degade

Det visar sig att Emmas middag blir av på lördag, och jag tvekade en del över att gå dit när Samuel inte kan
Men för att inte sitta hemma och deppa sönder mig i ensamhet så bestämde jag mig för att gå
Det visade sig att Bayer ska sova över då han ej kan komma hem, så jag sover med över
Jag & Bayer ska sova i Emmas vardags rum, vägar jag det? Han kanske bits ;) Inte vet jag :P
Men men det ska bli sjukt kul, tacos övertalade mig :P
Så det blir Jag, Bayer, Emma, Elias och Amalia. Som sagt synd Samuel inte kommer
Hande blivigt extra kul då ^^

Men men, vi myste lite och sen spelade vi spel med Pernilla och hennes kompis Hanna
Samuel vann och är säkert jätte stolt över det :P
Sen blev det mer "mys" och vi åt
Vid åtta gick vi ner till affären och och jag handlade till Linda och sen gick vi ut och gick lite
Mysigt och gå ut och gå så på kvällen när det är mörkt
Man får motion och får prata lite

Sen vid nio åkte vi ner till stan och Samuel åkte hem
Jag åkte dock med 21:39 tåget till Gunnesbo som gick tre minuter innan hans tåg ist'lelt för 22:13 bussen
Palla vänta så länge liksom när det går snabbare med tåget hem och sen gå en bit som tar lite mer än 5 minuter
Kommer sakna honom enormt mycket och gör det redan, som in i helvete
Men får väl spela Battlefront II tills jag dör eller något :P
Samuel har spelat det mest av oss denna helgen ;) Men men, det är lugnt
Det är bara ett spel ju :P
Nu ska ska jag ta det lugnt och snacka med folk på msn

Ha det så bra <3
Emmica


Tack för 15 långa & underbara månader - fler ska det bli <3
Jag Älskar Dig <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback