All denna skit!

2009-09-08 @ 23:00:22

Hejsan på er!

I dag har det mest varit en depp, skrik och bråk dag. Allt har dragits upp på en gång som hänt under de senaste sex åren av mitt liv. Det vill säga allt som hänt sedan min pappa gick bort. Det är en annan historia. Men jag fick gå till en kompis mamma och snacka ut om detta då min mamma gått dit. Det var en bra pratstund, för "Mrs X"
är en bra person att prata med. Bra lyssnare och förstår en, hjälper mer än gärna till, hon är för snäll hon.
Hon har världens goaste dotter med, my friend ^^
Men men, fick gå hem och äta efter ca två timmars samtal.
Mamma gick en kvart innan då syrran trillat i trappen med sin redan skadade rygg :(
Sen blev det lite samtal med Samuel, då han ringde till mig.

Dit till familjen "X" igen och snacka, då var även min kompis hemma. Kul och snacka med henne lite igen.
Köpte kakor som vi åt där ^^ Mumms. Och fick lite av hennes pizza ^_^
Vid hemkomst blev det dusch, dator, Andra Avenyn och lite mer telefon med Samuel.
Funderar på att se på en film senare innna jag sover, men det ser vi.

Men iaf jobbsökande blev det inte i dag pga mitt psykiska tillstånd. Men men, nya tag i morgon då spelkvällen är flyttad till torsdag istället. Hoppas allt löser sig för orkar inte med denna skiten mer. Syrran hade för övrigt snott mina scrapbooking saker som jag köpt i Canada till en skoluppgift, som jag skulle hjälpa henne med egentligen,
men jag ska ta tillbaka dom när hon visat upp den i skolan för hon ska inte ha stulet material.

Hoppas ni andra mår bra iaf, och slipper lida som jag gör
Lider med de andra som har det som jag och de som har det svårare :(

Ha det så bra <3
Emmica


Ta mig hit
Makedonien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback