19 års fest för Lollo

2009-09-13 @ 01:33:35

Hejsan allihopa!

Här sitter jag klockan halv två på natten och bloggar i Samuels kläder
Jag har ett par av hans jeans på mig (som sitter perfekt i midjan) och en tjocktröja
Hur jävla mysigt som helst Perfekt efter att ha gått hem i regn och blivigt små blöt

Men men hur som helst, i dag var jag och Samuel på Lollos fest
Dagen började med att vi åt frukost vid halv tre efter att ha duschat
Vi åt så sent för vi pallade helt enkelt inte äta tidigare
Sen satt vi lite vid våra datorer och sen gjorde jag mig i ordning
Sen blev det mer dator och även lite musik
Vi gick till stan vid kvart i sju där vi blev mötta av Lollo och Peter
Vi väntade på en annan snubbe och sen gick vi till festen
Den var ganska död till en början
Men jag fick en cider av Lollo och efter två timmar ca så gick
Jag, Samuel, Lollo, Peter och Mulle till Golex pizzeria
där Peter och Mulle tog vars en kebabrulle
och jag, Samuel och Lollo delade på en pizza
Sen när vi kom tillbaka efter en liten minirunda i stan
så gick vi tillbaka till festen och då var det fart på folket
Då hade folk fått i sig "lite" sprit och körde charader
Vi andra joinade senare och jag skulle försöka visa meningen
"Jag lägger en brakfis i skogen" som jag fick av Peter
jag trodde aldrig att jag skulle lyckas, men det gjorde jag :D
Skills till mig :D
Jag, Samuel och Peter gick ut på innegården och rastade Anna och Palles hund Charlie
Sen blev det in igen och en sista charad

Efter det blev det hej då och Lollo och Peter blev hämtade och jag och Samuel gick hem
Det blev mys i hens jeans och tjocktröja och mys med honom

Ha det så bra <3
Emmica


Min, Samuel & Lollos pizza


Samuel <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback