Torsdag - Soc & Kristina

2009-10-29 @ 20:12:01

Hejsan!

I dag har det inte hänt så mycket och det blir inte så långt inlägg i dag
Men jag vaknade lite vid tio, sen somnade jag om och tänkte att jag sover till tolv
För att jag somnade halv fyra och skulle inte göra några ärenden förens 15:00
Jag gick upp vid kvart över tolv och sen gick jag ner och hjälpte mamma med att bära
Trött som fan var jag, och sen fixade jag frukost och åt den
Jag satte mig lite vid datorn och sen packade jag min väska efter att ha sminkat mig

Jag gick ner till affären och tog ut 200 kronor som jag överfört och fyllde på busskoret på bussen
Jag läste i min "Introduktions bok" från McDonalds på bussen och det var ganska intressant
för läsa på de andra papprena sen, de viktiga papprena
Sen var jag på soc och det var inte mycket dom kan hjälpa mig med, pallar inte med dom egentligen
Men dom jag snackar med iaf är bra, dom lyssnar på en :)

Sen gick jag runt i stan, pratade med Samuel om vi skulle köpa godis och ta med
Jag gick runt och letade efter billigt godis och det slutade med 5 hg från Jättekul
Men det var billigt ju, och 5 hg på sex pers det är lite, även om dom andra tar med själva och vi delar
Jag och Kristina gick runt i stan och pratade en massa och kollade runt
Vi kollade på klänningar, Lagerhaus, Jättekul osv.
Jag åt en kaffebulle på Mormors bageri för jag var vrålhungrig och kunde inte vänta tills jag kom hem
Det är typ som en vetebulle, stor och lätt

Sen gick vi och satte oss på Caféet på Malmborg och kollade i min Panduro katalog som jag tog och julpynt
Sen vid kvart över sex åkte hon hem och jag åkte med hennes buss till sjukhuset, sen hoppade jag av och tog trean hem

När jag kom hem så kollade jag till en sak, sprayade mina skor och åt
Jag fick en söt lite kaktus av mamma och 24 burkar cider
Hon hade köpt två flak men 24 burkar var i, då hon frågade mig om jag ville ha cider
Jag fick 12 st. Päron 4.5% och 12 Vilda bär 7.0% :D
Dricka tills i mon, wiie

Sen så blev det dator, vila lite och läsa på papper, se på lyxfällan och chilla i ren allmänhet
Och så fixa mina kattöron tills i mon

Ha det så bra <3
Emmica


En jämn delning tycker jag :D


Fan vad cool, tre böcker om hur man gör juice i ett juice paket för 99 kr, lätt att jag ska ha ^^


Så nu vet du Adam (Samusls bror) hur Elvis får av sig sitt skal


Denna fick jag av mamma ^^ Söt va?


Tack Mamma ^^

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback