Tisdag :(

2009-10-13 @ 22:05:21
Hejsan!

Denna dagen har inte gått år till mycket
Mest till att fördriva tiden, och till att söka några jobb
Han hjälpte mig med att skriva ut tre CV till mig, snällt av honom
Nu har jag iaf några till, får be andra om fler sen
Kanske kan fråga om dom kan kopiera på arbetsförmedlingen i morgon
Jag måste se till och laga min skrivare när jag får jobb, eller rättare sagt OM JAG FÅR JOBB!
Känns som jag aldrig får det, men hoppas att gårdagens slit har gjort någon nytta
Jag glömde ringa till Max här i Lund, och det kom jag på när butikschefen brukar gå hem
Visste att det fanns en anledning till att jag tog telefonen, men men man kan inte komma ihåg allt

Jag satt och snackade med några på datorn som vanligt vilket är ganska tråkigt att göra
70% av tiden av dagen, jag mår inte bra av detta, inte alls :’(
Jag postade ett brev och det visade sig vara två frimärken som krävdes
För jag skulle posta mitt CV på två papper och det gick över vikten om jag bara skulle ha ett frimärke
Ett papper väger ca 20 gram och jag hade två, och över 20 gram behöver man fler frimärken
Det var med rymdtema på :) Och det var hål i dom :)

Men det blev mer fler-killar-på-samma-gång samtal igen
Det lät förövrigt snuskigt XD

Jag fick gå och köpa min egen mat igen, fast jag inte har råd
Men det är en privat sak som jag inte vill prata om här precis

Sen blev det House och sen Andra Avenyn

Ha det så bra <3
Emmica


Coola frimärken :D

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback