Team Ola!

2009-10-04 @ 02:35:22

Hejsan!

I dag är det ännu en lördag
I dag segade vi i ca en timme och sen dukade jag fram frukost
Jag satt lite vid datorn innan Samuel vaknade riktigt
Det är jättemysigt och äta frukost med ett hav av saker att välja mellan
Ett helvete och ta fram och plocka undan men det är värt besväret
när man ser sin älskade frossa i allt som finns och att man lyckats fixa en trevlig start på dagen

Sen blev det en del segande igen som det lätt blir
Vi tog en dusch och sen gick vi till Kami och där var även hennes kille Christian
Där såg vi lite på tv och snackade, mysigt tidsfördriv

Vid sju gick vi hem och maten var lagad
Jag, Samuel & Mamma satt och snackade i köket medan vi åt

Efter det blev ner till affären och fixa det sista till Körlaget
Jag ska inte missa ett avsnitt av det för jag upptäckte att min gamla konfa ledare Jacob är med i Team Ola!
Jag bestämde mig för att heja på Ola från början, vilka än som var med för han är från Lund
Men nu ska jag lätt heja på dom mer och mer när Jacob är med :P
Kören blev lite mer personlig nu helt plötsligt eftersom man känner en och har haft den som konfaledare

Men iaf, sen blev det massa och massa mys och dator
Sedan sova med älsklingen <3

Ha det så bra <3
Emmica


Ola Svensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback