Spelkväll & namnsdag

2009-10-07 @ 22:15:41

Hejsan!

I dag har min Farmor & Mamma namnsdag, nämligen namnet Birgitta
Och båda heter samma i efternamn, båda heter Birgitta Berggren :P

Men nog om det
I dag har det inte hänt så mycket, jag vaknade vid elva och gick upp och såg på tv
Jag åt frukost, satt vid datorn och gjorde mig i ordning
Vid kvart över två gick jag ner till bussen efter att ha fått mammas busskort så jag kan spara pengar
eftersom jag är arbetslös och inte har mycket pengar

Jag gick till spel och där var Samuel och några andra
Men det var inte många
Emma hade inte kommit dit utan kom senare, och även Amalia
Kul att Amalia är där nu med, Emma är oxå trevlig och ha där men kul med nytt folk liksom
Det var kul när Emma började komma dit med
Kul att det är lite fler tjejer även om de inte är några problem för mig att vara bland en massa killar

Men iaf, vid fem gick Jag & Samuel till Tai och åt utomhus och satt och snackade
Mycket trevligt
Sen blev det lite sittande i ett TRÅNGT utrymme där vi ville ha in 6 personer haha XD
Jag satt och mös med Amalia XD

Elias tog 20:02 tåget hem och vi andra gick tillbaka
Ja, alla utom Emma som skulle hem för hon ska upp fem i morgonbitti och jobba klockan sju
Stackare, lider med henne
Men hon slutar iaf elva så det är ju inte fy skam, hon kan ahemma vid typ ett och sova någon timme till :P

Vid 21:02 åkte Samuel & Bayer hem och jag tog 21:13 bussen
Älskar dom nya korten, man behöver bara dra den lite över en platta
Inte ta ut den ur börsen och sen ut sitt fodral om man har det så
Man behöver bara ta upp kortet och sätta det mot där utan att ta ur det ur fodralet om man nu har det så
Skit nice
Ska fixa mitt den 23 Oktober, och då för dom bara över mina pengar från det gamla till det nya
om det nu finns pengar kvar på det :)
Då behöver jag bara säga ett barn och sen ta det mot den plattan :D
Det som jag tycker är nice med dom det är att det står Jojo på dom hehe :P

Men nu är jag iaf hemma
Laddade ner Olas senaste låt Sky's The Limit, ska koka en kopp te, snacka med folk och nörda mig vid datorn

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback