Morfar & Örjans födelsedag!

2009-10-06 @ 22:02:46

Hejsan!

I dag är det födelsedags tisdag.
Två som fyller år i dag
Morfar som blir 84 och Örjan som blir 27 som han sa :P

Grattis till dom <3

I dag började jag dagen med att vakna 10 och snozade i ca 40 minuter, gick upp på toa och vilade till elva
Blev faktiskt pigg av den lilla kvarten extra :P
Men jag gjorde iaf frukost, satt vid datorn och sen stack jag ner till stan för att söka lite jobb
Och sen när Gudny var klar så träffades vi och gick runt och snackade om allt möjligt skit
Sjukt kul och träffa henne igen, henne vill jag ha mer kontakt med, kram på Gudny <3
Även om hon och jag inte var så mycket i skolan så försvarade hon mig ändå, och det tackar jag enormt mycket för
Tack Gudny <3
Det var mycket trevligt

Jag skulle gå mot min buss från Gudnys buss och så vinkade en random dude på mig
Jag såg bara hans arm och Ipod eller mobil med hörlurar, såg inte hans ansikte
Men jag vinkade tillbaka iaf, för jag tänkte vi känner säkert varandra, men visste bara inte vem det är
Sen sa jag högt "Shit, en random dude vinkade till mig"
Och så fick jag säga till tanten som gick förbi mig att jag inte pratade med henne iaf hon nu trodde det
Någon minut senare får jag ett sms från Gabbe att det var han som var på bussen, haha XD
Så kan det gå

När jag kom hem så blev det mat, pannkakor
som jag fick steka klart för mamma kunde inte med sin ena hand
Men jag åt iaf upp, satt mig vid datorn lite och gjorde kortet till Morfar
Sen vid 18:00 så gick vi till Morfar och åt kakor och snackade
Och jag lyckades hålla tyst i 5 ½ minut, tjoho! Men måste erkänna att det var ganska skönt och hålla tyst ^^
Jag pratade med bl a Marlene, Sofi & Marion om jobb

Vid kvart över åtta gick vi hem efter att ha kollat in Morfars rum
Jag såg på House, ringde Samuel, såg på Andra Avenyn och sen tog det lugnt och sov

Ha det så bra <3
Emmica


Grattis Morfar


Grattis Örjan

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback