Måndag och nytt jobb!

2009-10-19 @ 22:24:02

Hejsan!

I dag gick det och komma upp men det var lite trögt och nervöst
Skulle på anställningsinterljuv och var som sagt nervös
Jag åkte ner där men missade första bussen, för jag handlade frukost

Men jag hann iaf dit, och gick till McDonalds och Sofie och jag gick upp där uppe och snackade
Hon frågade en massa och jag svarade och hade frågor jag ställde osv
Efter ca tio minuter så sa hon att jag såg lovande ut och att jag fick jobbet
Jag ska börja den 2 november (måndag) med tre dagars introduktion och sen jobba helgen
Fredag och lördag, då får Samuel vara hos mig och roa sig själv :( För jag vill kunna umgås med honom på helgen med, även om jag jobbar <3
Dom ska beställa kläder till mig och jag hoppas att byxorna passar för jag vet INTE vad jag har i jeans storlek XD
Jag ska jobba varannan helg och kan byta dagar om jag vill med någon, under förutsättningarna
att jag kan hans/hennes uppgifter och han/hon kan mina

Känner mig stolt nu och jag fick en klänning och vantar av, för jag hade fått jobb
Skulle fått något för en summa av 150:-
men det blev 179:- för att vantarna kostade mer
Denna klänningen hade Samuel och jag sett i Malmö när vi var där
med några kompisar och han sa, den skulle du passat i
Detta var ett bra tag sedan asså, typ i somras eller något
Och nu hittade jag den, för 199 kronor billigare
Från 299:- till 100:- och så rosa vantar från Gina Tricot för 79:- :D

Innan vi gick och handlade så klippte mamma sig hos Pernillas killes mamma :)
Eller iaf av hennes på hennes jobb
Sen fixade vi kläderna och sen åkte vi hem och jag lagade maten
Jag, folket, jag! :D Och dom tyckte om det, villerligen bara koka pasta och steka och koka korv
Men ändå, dom gillade det :)

Sen så blev det mest slappande och jag pratade med Samuel i telefon
Sen såg jag lite på TV3 Play och drack te och åt äpple
Sen blir det sova för jag ska upp nio i morgon :)

Ha det så bra <3
Emmica


Klänningen <3


Vantarna <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback