Fredag, lördag & Söndag - hela helgen med andra ord!

2009-10-11 @ 23:51:44

Hejsan!

Hoppas ni inte saknat mina inlägg i helgen, men har inte orkat blogga
Men nu blir det iaf ett sammanfattande inlägg om helgen

Fredag:
Samuel kom hit vid tjugo över ett vilket var tidigare än vanligt
Blev förvånad men glad, och när han kom så mös vi lite som vanligt
Mysa är mysigt ^^
Sen gick Jag, Samuel & Pernilla till Nova Lund och mötte upp våran kusin Johan
Han skulle handla lite nya kläder och ville inte gå ensam
Jag visade Samuel den klänningen jag ville ha, GE MIG DEN ELLER 399:- NU! :O
Den är så jävla snygg :O

Men vi gick iaf hem igen och Johan hängde med för han skulle vara i Lund ändå senare på kvällen
Vi åt mat alla fem men dock åt Johan en pizza och vi andra våran mat
Sen blev det mera mys och dator

Lördag:
Vi vaknade vid tolv för det blev ganska sent som vi somnade
Jag fick åka ner snabbt efter frukosten för att köpa linsvätska, och det gick på ca 40 minuter
När jag kom hem så visade Samuel mig lite mer av ett spel som heter Spore
Och sen duschade vi, gjorde oss i ordning och åkte till kalas för Johan i Löberöd
När vi var där gick vi även till Oliver en stund
Gud vad jag vill bo i det huset, jag älskar deras kök, det är så fint
Och Marie lagar så god mat, speciellt en sallad med kyckling i har jag för mig som hon gjorde på ett kalas
MUMMS! :D
Trevliga som tusan är den familjen med :D
Kärlek till den familjen asså <3
Sen åkte vi hem och jag och Samuel hade ett litet Mini-Spore maraton eller vad man ska kalla det :P
Men sen blev det att vi sov och vi såg gött kan jag säga

Söndag:
Vi vaknade runt elva då vi ställt klockan, för att inte vakna allt för sent
Vi halvsov i ca en timme för vi pallade inte gå upp riktigt och jag var mega trött
Denna dagen bestod av dator, Spore, Fråga Olle, middag och myyys :D
Kommer inte träffa min älskling nästa helg så den får jag tillbringa på bästa helg själv
Ska fråga en kompis om hon vill vara på fredag till lördag. Och kanske vara i Kävlinge på lördag eller något
Men men, det ser vi då. Jobbsökande i morgon, ska göra Samuel stolt STOLT! :D <3

Nu har han åkt hem och jag är hemma med
Nu blir det en macka och Spore
Och snacka med folk på msn

Ha det så bra <3
Emmica


Jag på väg till Nova Lund
Sitter på en barncykel som någon lämnat i en buske :O


Älsklingen är skit snygg i denna jackan <3


Kalas för Johan
16 år

© Jessica Berggren


Kommentarer

Postat av: Sam The Man

Yeey ;D

2009-10-11 @ 23:54:38

Postat av: oliver

hatar honom :(

2009-10-14 @ 15:25:14

Postat av: oliver

hatar den killen alltså

2009-10-14 @ 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback