Fredag - Kungshult

2009-10-24 @ 16:03:38

Hejsan!

I dag så var det dags och bege sig till Eslöv
Vid halv tio vaknade jag, åt frukost och fixade mig
Jag packade mina saker och packade ner min dator
Jag tog och gick till bussen och skulle byta mitt kort när jag kom ner till stationen
Men jag kom dit och fick nummer 470 och så tittar jag upp och då ser jag att dom är på nummer 449 :O
Jag tänkte, äsch jag väntar men det hann jag inte, FAN! Ville ha mitt kort i dag, men men för bli en annan dag istället

Jag gick till tåget och när jag väl var i Eslöv så gick jag mot Bergaskolan
Där träffade jag en massa människor och vi hade skoj
Vi gick till Bergakiosken och Bergalågprismarknad och handlade lite, Samuel gav mig en MER från Bergakiosken
Tack älskling <3 Jag som älskar päron MER <3

Men iaf, vi var på skolan i ca 2 ½ timme mer än vad vi behövde men det var för att vi väntade med Kristina och Simon
Och deras buss gick inte förens halv tre
Denna gången tog vi bussen till Kungshult från skolan, så vi slapp gå ner till stationen med all packning
Mycket smidigare och enklare

När vi kom hem så mös vi lite och tog det allmänt lugnt
Sen kom Adam och Jan hem och vi började laga mat
Vi tog och fixade och lade till saker i grytan vi hade tidigare i veckan, mycket god blev den
Och så såg vi på Simpsons
Och vi spelade en massa SPORE, det har blivit mitt och Samuels spel nu om man säger så :)
Kul att ha något gemensamt och som Samuel är bra på som han kan lära mig :D

Vid nio gick vi upp på Samuels rum och såg på Harry Potter Och Halvblodsprinsen och åt chips med dippa
Den var bra, men blev lite besviken på den, trodde att det skulle hända mer intensiva saker i den
Och man fick inte veta mer om varför Snape var halvblodsprinsen utan han bara sa det i slutet typ
Men jaja, helt klart sevärd
Sen så mös vi lite mer och sen var det dags att sova

Ha det så bra <3
Emmica


Jag Älskar Dig <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback